fridhemsgangets.blogg.se

2015-08-22
16:57:00

En ny fantastisk dag!

Som vi förhoppningsvis kan fylla med bara
positiva saker, i går fyllde jag mina blad med
en strålande dag, på jobbet var vi på en skön
promenad med några av våra gamlingar,
när jag kom hem så rensade jag i hallonbuskarna
som av någon anledning breder ut sig mer i
växthuset än utanför, nåja det spelar ingen
roll bara det blir lite hallon.....
 
Ska med karln ner till björka för att handla lite där på deras bygghandel. Vi ska bygga en ny veranda och då menar karln på att behöver både nytt virke och nya verktyg. Karlar.... Men om han är lycklig så är jag, och vi har allta våra egna intressen inte sant? Kan iochförsig spana på en ny braskamin kanske, något som vi verkligen behöver nu inför vintern. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: