Drömmer mig bort.....



Har kollat på resor till olika ställen i Medelhavet
och fastnade naturligtvis för Mallorca och
Alcudiabukten där jag varit ett par gånger.......
så härligt med sol värme och bad....
kanske till våren om vi lever och har hälsan,
vill gärna visa maken så fint det är där.....



"Poff" där vaknade jag ur drömmen och insåg
verkligheten vilken är att jag ska ta i tu med en
liten städrunda, har några dammtrol som
måste jagas bort,..............

Syrran och svågern kommer antagligen
till helgen dets ka bli kul..........

Kram på er // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Inger

Men vad festligt, jag har oxå varit på Mallis Alcudia, men inte maken. har oxå pratat om att vi ska dit någon gång..Men först blir det Malaga..



Ja med tanke på mejlet, jag tyckte att det stämde så bra, att du fyllt jämna år.. visst var det ett bra tema igår,, visst kan man känna oron, men man får slå bort det,, vara glad för var dag..

Att det var du anade jag för du sa någon gång att du ringt in, så jag visste ju att du var en trogen lyssnare..

jag håller oxå på och städar, ställer tillbaka alla böcker i bokhyllan efter golvinläggningen, pust,, tar lite pausen, men måste fortsätta.

Ha det gott.. kram

2008-08-28 @ 15:08:10
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: britten

hej där....ja Mallorca är underbart...det är vårat vattenhål har varit där säkert 30 gånger och tröttnar aldrig på bergen alla underbara byar den god maten och stränderna runt Es trench....men Alcudia tyckte jag var så där...lite för turistigt i min smak...ja sanbbt blir man förflyttad tillbaka från drömmens värd , men jag har haft förmånen att vistas i mitt älsklingsland nu i 1o dagar så jag lever på det ett bra tag.../ Ha det bäst

2008-08-28 @ 15:24:38
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Morgana

Hoppas de blir av resan till Mallorca! Akta är dammråtta!

2008-08-28 @ 21:49:48
URL: http://metrobloggen.se/morgana
Postat av: Gunilla

Dit åker jag och gubben om ett par dagar....





Kram Gunilla

2008-08-28 @ 22:37:07
Postat av: Inger

Tittar bara in för att önska dig en fin dag och trevlig helg,..

Kramen till dig..

2008-08-29 @ 11:28:28
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0