Vi drar.....



       Till Jämtland några dagar...

        Ha det gott mina vänner...

            Kram på er // Hjördis




        


Jag hittade denna droppe hos Gunilla  och tycker det är en fin
gest, så jag tog med den till min blogg och hoppas att du
plockar med den till din blogg 

Genom att adoptera denna droppe och placera den på din
 hemsida/blogg, så visar du sympati för alla utnyttjade barn
som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar
som fälls jorden runt av barn som lider i sin ensamhet !



 Sommarblommor i min trädgård

Kommentarer
Postat av: Inger

Så sant det du skriver om vänner..



Mysiga bilder på dina brnbarn i tidigare inlägg som jag såg nu.

Ha en fin dag.

kram

2008-08-12 @ 23:07:12
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0