17.5 grader kallt

               Advent i Fridhem



     Häggen är pyntad med snö och ljus,
ja ljusslingan syns ju dåligt i dagsljuset men
       det är så vackert när det är mörkt.........




    Tomten på brunnen värmer sig med
                     en marchall..........



        Dimman lättar över nejden.........



   Härbret är dekorerat i vintermörlret.........




     Tomtarna har flyttat in på altan och har
       där inblick genom köksfönstret......



Köksfönstret med vacker Novemberkaktus,
och gammaldags gardiner vilka är över 15 år,
nåja de duger åt oss...........



Dekorerad fönsterspegel i vardagsrummet..



        Sovrumsfönstret med stjärnan..........



    Jag samlar på änglar, här är en del av mina
änglar  de för övrigt får vara framme året om.......

Ha en trevlig Adventsvecka    Kram // Hjördis

                     modotessan

Kolla gärna in på min dotters blogg härovan de
har nu fått bra i ordning i sitt hem, ja inte alla rum
än men det blir väl så småningom............

Kommentarer
Postat av: britten

så härligt med tomten på brunnen...ser ut som jul hos dig nu...härligt fint...

2008-12-01 @ 11:30:03
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Marie-anne Thörnström

Så vackert och så härligt det ser ut med all snön. Här i skåne finns det ingen snö alls. Ha en fin dag kram från marie-anne mamma till Marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad

Postat av: Ninacian

Finns en award i min blogg till dig från mig.

Varsågod

Kram Ninacian

2008-12-02 @ 14:44:56
URL: http://blogg.passagen.se/ninacian/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0