SEMESTER



Semester och Bloggpaus, vi åker nu till Fagersta och kommer

hem omkring den 26 juli, det ska bli härligt att få koppla av

hos våra goda vänner, kanske tittar jag in på bloggen från
Fagersta någon dag.............


Var rädd om er och om varandra tills jag återkommer....

"Gårdagen är redan förbi, morgondagen har ännu inget innehåll
 dagen i dag den är din, gör det bästa du kan av den"

       Mina änglar vakar över er medan jag är borta......

  
Stora varma kramar till alla mina kära bloggvänner,
           ingen nämnd och ingen glömd.......
                                  Hjördis
                               


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ha en skön semester!

Kram Gunilla

2008-07-17 @ 21:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0