Slö dag



I dag tar vi det lungt, slö morgon/förmiddag med radion i huvudsätet, sen
ska jag  fixa med lite papper och läsa bloggar......
På eftermiddagen ska jag bjuda min kära make på Farsdagsmiddag...
I morgon är vi nämligen bortbjudna till makens dotter & barnbarn...

I kväll bänkar vi oss så klart framför TV för att som vanligt rösta på
LARS KRISTERZ, och hoppas på att de går vidare igen......

Lilla Ann

Bara femton år



Ha nu en riktigt bra dag.........

Kram på er // Hjördis
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Elenor

Min röst går som vanligt till Scotts, de är mina favoriter. =)

Roligt att du tittade in, hoppas allt är bra med dig!

Kram

2008-11-08 @ 22:09:10
URL: http://blogg.passagen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0