Strålande dag





Det var  minus nio grader i natt men nu skiner
solen från en nästan klarblå himmel.....

Positiva saker för dagen.....

Jag har faktist sovit ganska bra i natt...

och vaknat upp vid sidan av min kära make...

denna strålande dag.....

Yngsta dottern ringde och pratade en stund
....


           TÄNKVÄRT

"Kan någon tillverka ett klister,
som lagar nerver när dom brister,
och lagar synen på en del,
som bara ser varndras fel.
Tänk om det fanns en karamell,
som gjorde alla mäniskor snäll,
att varje gång de tog en bit,
så lät de bli att prata skit"

Ja det är ngt att tänka på .....

Kramar till er var ni nu än befinner er
där ute i cybervärlden // Hjördis

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack snälla Hjördis för att du skriver till mig och skickar fina dikter. Har verkligen varit på botten ett tag, men känner idag lite mera kraft. Kramar till dig min vän. Lotta

2008-10-24 @ 08:08:27
URL: http://blogg.passagen.se/lottaolsson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0