Tack Gunilla ...


Tack  Gunilla för kramen du sände i natten,
och tack för den omtanke och tröst som
du trots din egen sorg alltid ger mig, en ros till dig......


Jag läste Gunillas blogg och fick då en tankeställare
i stället för att vara så negativ som jag var i mitt förra
inlägg ska jag nu plocka fram positiva saker....

Jag kan stiga upp var dag....

Jag har en kär och älskad make...

Jag har träffat kär dotter & måg  från Edsbyn i helgen

Jag har två kära barn en måg en sonhustru och fyra barnbarn i Älvdalen

Jag har mina föräldrar och syskon i livet.....

Jag har kära och goa bloggvänner som tröstar och stöder...




Ja det finns så mycket att vara glad och tacksam för.....

Kram på er // Hjördis

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tänk vad vi kan göra för varandra!

Och det är ändå så lite som behövs....



Tack Hjördis för din kommentar, din blombukett och ditt inlägg till mig!



Kram från din vän Gunilla



2008-10-22 @ 13:20:25
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0