En vacker ros på min blogg

             Med fina ord och en gullig vers



Vänner

När vännerna kom till
var tanken ganska klar.
För vänner har nå´t i sig
som ingen annan har.
De har en hand som hjälper.
De lyssnar och förstår.
De viker inte undan
när många andra går.
Så därför vill jag fira en vän
och det är just du.
Här får du en jättekram.
För vännen det är du. 

Idag vill jag gratulera min gulliga bloggvän Hjördis
i Lillhärdal på namnsdagen!

Tack 
Nilla

Tack också till Gunilla  & Ewacarin 
för hälsningen till mig....

Ha en fortsatt bra dag..... Kram på er // Hjördis



Kommentarer
Postat av: Inger

Oj hade du namnsdag,,grattis i efterskott...

Får väl säga grattis till maken, heter han inte Anselm`? om jag inte minns fel.. Han har ju namnsdag imorgon onsdag..Jättefin dikt oxå..

kramen till er båda på namnsdagarna....

2009-02-03 @ 22:35:05
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0