Ett hjärta av kärlek




Och en stor vacker ros vill jag i dag ge min kära pappa
på hans 85-årsdag, tyvärr befinner han sig på Dalens
sjukhem i Stockholm på grund av att han inte är så stark,
jag håller alla tummarna för att allt återigen ska ordna
upp sig, vi ses till helgen kära pappa....






Ge detta hjärta till alla som du inte
vill förlora år 2008/2009.


Ta aldrig någon för givet. Ha alla dina
 vänner nära ditt hjärta, för du kanske
vaknar en dag och upptäcker att du
förlorat en diamant när du var för upptagen
att samla på stenar. Det är bättre att ha få
diamanter än många stenar.......



Denna skyddsängel sitter bredvid dig
dag och natt så ingen skall göra dig illa
eller att inget hemskt skall hända dig

Ta med denna text och bild till din
blogg och ge den vidare till dina vänner
och visa att du uppskattar dom.
Och du... dammtussarna under din
säng är änglarnas tofflor, så ha aldrig
dåligt samvete för att du inte städat!


Hittade dessa tänkvärda ord på
Metrobloggen hos  emo





 Kram på er // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Ewacarin

Jag tog med mig hjärtat och skyddsängeln till min blogg. det var verkligen tänkvärda ord. Hoppas mina trogna läsare tar med sig dem, så fler kan läsa det här. De är så viktigt i vårt samhälle av idag. Tack!

Hoppas du får en fin vecka som kommer!

Kram!

2009-02-22 @ 14:59:03
URL: http://echolmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0