Dollar Store...




        Passade på att inhandla dessa 
                  söta muggar i dag.........



med tillhörande kanna och duk kan vara bra
som present till någon som fyller år eller så
behåller jag dem själv.....

Ja inte blev jag något klokare på AF i dag
heller, men i och för sig det hade jag väl
inte väntat mig , huvudsaken är ju att
personalen på AF har något att göra....

Jag kan lika gärna sitta hemma och kolla
efter jobb på platsbanken, för det var i stort
det hela jag gjorde på AF i två timmar i dag...

Kvällen ska jag ägna mig åt att sortera en
del papper och pärmar brukar ha en pärm
för vart år med räkningar letar man något så
är det i så fall lätt att hitta.....



"Du gamle måne" som gör att jag sover så dåligt
men visst är det vackert när det är fullmåne....

Kram på er // Hjördis              

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad fina muggar och kanna du har köpt! Kul med lite nytt emellanåt. Det är man värd!

Hoppas det är på bättringsvägen med maken!

Kram från din bloggvän Gunilla

2009-01-14 @ 09:37:03
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0