Gården krymper...





Ju mer snö som kommer, jag är ganska
trött på detta snöande, speciellt som
gården är stor och det behövs ju lite
svängrum för bilar, det är även en 
aning halt under snön så det är
bäst att passa sig......
 
I dag tog det mig två timmar att få
gården skapligt ren, det är inget
latmansgöra men det är bara att ta
det lungt.......
 
Jag ska inte klaga det finns säkert de
som önskar att de kunde gå ut och
brottas med snö också, jag tänker då
på alla som av en eller annan anledning
är sjuk och inte har möjlighet att få
komma ut............

Vi är ju på rätt väg, det gårmot ljus
och vår och det känns skönt....



             


Får väl ta mig en tupplur på eftermiddagen....




Kram på er och ha en bra dag // Hjördis

Kommentarer
Postat av: hjördis

http://www.glittergraphicsnow./pt

2009-01-24 @ 12:54:08
URL: http://fridhemsgangets.blogg.se/hjma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0