En kär hälsning...


Fick i går via min e-post en härligt fin bukett från min bloggvän Gunilla     
                   Kramar och stort tack den gladde mig verkligen....
                         Till dig min vän vill jag ge dessa ord
   "Du är bara en i världen, men kan var hela världen för en annan"

             



                  I natt får vi nog rejält kallt det är redan 
                   -19 grader, så det blir att tända ljus....

                                 
                                    
                 
                 krypa in i filten och mysa med en bra bok
              
               Citat nedan av Nalle Phu som är min stora favorit


                  "När du vaknar på morgonen, så kom ihåg
                          att oavsett om din första tanke är 
                      "Undrar vad det blir till frukost?" eller
                     "Jag undrar vad det skall hända för
              något spännande idag?" så är det samma sak."
 


                                         
                              
                

                    Ha nu en fortsatt bra kväll/natt  // Hjördis

                                

Kommentarer
Postat av: hjördis

Glitter Graficos e Recados Para Orkut em Português

2009-01-17 @ 12:48:02
URL: http://fridhemsgangets.blogg.se/hjma
Postat av: hjördis

www.glittergraphicsnow.com/pt/

2009-01-17 @ 12:50:28
URL: http://fridhemsgangets.blogg.se/hjma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0