Tillbaka på gamla bloggen igen !!!!



Mycket märkligt helt plötsligt så kom jag
in på den gamla bloggen igen !!!!!!
Jag gick in hos en bloggkompis och
skrev en komentar, och där fanns min
gamla bloggadress kvar.

När jag klickade på gamla adressen
så kom den gamla bloggsidan upp,
i flera dagar efter nyår så fick jag ju bara
upp en sida där det stod att bloggsidan
ej hittades.

Därav anledningen till att jag öppnade
en ny bloggadress, men i och för sig
så är det ju inte första gången det
strular med bloggsidorna, nåja bra
att ha den gamla adressen igen....



         Skyddsänglar till er alla


Där ingen saknad och sorg längre finns  

Gud, som bor i evigheten bara med dig kan
jag tala öppet om den som stod mitt hjärta
nära och som nu är död. Bara du lyssnar tåligt.
Bara du vet hur min vän har det nu. Dagar och
veckor går, andra människor lever sitt liv som
vanligt, men hos oss har det blivit ett tomrum.
Hjälp oss att bära saknaden och ensamheten
och att tacksamt minnas allt fint vi hade tillsammans.
Men låt oss inte fastna i minnena utan ta vara på
det stycke liv vi har kvar och de människor som
finns vid vår sida. Säg oss att de vi sörjer är i
trygghet och glädje hos dig, och att också vi en
gång får komma till ditt rike, där ingen plåga och
inga tårar, där ingen saknad och sorg längre finns.   


Kram på er // Hjördis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0