Black or white

Hyllning till M.J


blackorwhitemicheljackson

Så här står det i Gunillas blogg

"Ta en av alla Michaels låtar och lägg ut på din blogg, länka sedan
hit och jag lägger då ut din bloggadress här i inlägget. Så småningom
så har vi kanske fått ihop till en hyllningskonsert? Då kan vi gå bloggrundan
och lyssna på varandras utvalda låtar. Häng med...."

eftersom jag tycker ett Black or White är ena v de bättre låtarna som
M.J. spelat in så får det bli den låt som jag lägger ut på min blogg...

Kram på er där ute i cybervärlden // Hjördis



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för ditt bidrag!



Jag har något till dig på min blogg....



Kram Gunilla

2009-06-30 @ 22:20:17
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/
Postat av: Inger

Önskar dig en skön sommardag, hoppas att du blir ledig till helgen..

Kramkramen till dig..

2009-07-02 @ 11:03:44
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0