Naturbilder




På vår resa tilll Järvsö stannade vi och rastade, fick då många
fina bilder här ett gäng med gäss som tar sig en simtur....



spegelblank sjö längst borta i vassen simmar en ensam svan....



så helt plötsligt från ingenstans så kom hon då i full speed över
vattnet den som vi  väntade på nämligen andmamman, som
säkert anade att det vankades något gott, vilket det också
gjorde eftersom vi hade bröd med oss....



och hon låter sig väl smaka.......



en efter en kom även hennes små ungar för att se
vad deras mor fått....



alla ville få ta del av frukosten som serverades.......



och alla åt med god aptit och tycktes trivas med tillvaron....



till slut så vände andmamman om och simmade mätt och
belåten till frukostvilan, och efter henne kom de små duniga ungarna....
Naturen bjöd oss verkligen på en fin stund denna förmiddag...



             Ha det gott alla mina bloggvänner......... Kram // Hjördis

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så fina foton!

Tack för din kommentar! Åh Hjördis, du får mig att bli alldeles tårögd av att läsa om din önskan. Jag hoppas verkligen att din dröm någon gång faller in och vi kan träffas på riktigt.

Tack för fina ord och såklart att jag ska hälsa till Lotta från dig.



Kram din vän Gunilla

2009-06-14 @ 09:34:27
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/
Postat av: Lotta

Åh, fina Hjördis vilka fina ord du skrivit på Gunillas blogg!



Vill sända massor av kramar till dig Lotta

2009-06-14 @ 12:09:27
URL: http://blogg.passagen.se/lottaolsson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0