Nostalgi....

Ur mitt allra första egna fotoalbum............



....kortet är knäppt när vi i min skolklass var till Sälen för att åka skidor....

Min allra största idol genom tiderna för mig, får än i dag tårar i
ögonen när jag tänker på att G.W inte blev trodd i sin sjukdom,
som var amalganförgiftning, jag har tidningen Expressen kvar
där det stod om hans dödsfall men jag har ännu inte orkat läsa
den artikeln och kommer heller aldrig att göra det trots att det 
är så länge sedan.....


                   Kram på er // Hjördis             

Kommentarer
Postat av: Gunilla

En sådan röst den mannen hade! jag minns hans sånger från det jag var barn. Ibland spelar jag hans musik för mina gamla på hemmet. Det är ju den musik de kommer ihåg.



Kram Gunilla

2009-03-18 @ 13:52:23
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0