Utmaning från




Lotta

Kopiera min text, och skriv ner dina egna svar
istället för mina så allt stämmer överens med dig!
Denna utmaning ska skickas vidare till 3 st, 
länka gärna till den som har gett utmaningen !

VAD GJORDE DU FÖR 10 ÅR SEN ?
Då var jag ännu gift med Teres
 pappa och bodde i Hälsingland...


VAD GJORDE DU FÖR 1 ÅR SEN?

Den 8 mars -08 var vi bjudna på
dubbelkalsa 60 respektive 70

FEM SNASK DU GILLAR ?
1. Skumbananer
2. Bröstkarameller
3. Ako chokladkolor
4. Popcorn
5. Lakritsbåtar

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL ?
1. Herre led mig dag för dag
2. Jag har hört om en stad ovan molnen
3. Glöm inte bort dina vänner
4. Syndalsvisan
5. Kärleken kommer kärleken går

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR ?
1. Sätta in pengar till barnens framtid.
2. Sätta in pengar till barnbarnen
3. Betala min makes bil
4. Ge till mina systrar & syskonbarn
5. Resa

FEM DÅLIGA VANOR ?
1. Lypsyl-beroende
2. Fåfäng (om jag ska ut bland folk
är så noga med hur jag ser ut)
3.Trött och okoncentrerad
4.Pedant
5.Äter för mycket smörgås

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA ?

1. Umgås med maken
2. Träffa barn/barnbarn
3. Träffa övrig släkt
4. Dansa
5. Spela cittra & sjunga

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA ?
1. Rutiga kläder
2. Hängslen
3. Fluga
4. Randiga/blommiga tröjor
5. Röda byxor 

FEM FAVORITSAKER ?
1. Maken
2. Barn/barnbarn
3. Hemmet
4. Datan
5. Lypsyl

Jag utmanar: Alla som vill och orkar.

Kram på er // Hjördis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0