Tänk positivt...





Säg till dig själv varje morgon
 
Det här blir en fin dag !
Jag klarar mer än jag tror.
Ingenting blir bättre för att
man oroar sig. Man kan
aldrig göra mer än sitt bästa.
Alltid finns det något att glädja sig åt.
I dag ska jag göra någon glad.
Det är ingen idé att deppa.
Livet är härligt.Tropå dig själv !



Kram på er mina kära vänner
tyvärr är jag just nu dålig på att
blogga men ni finns i mina tankar,
det är så mycket runtomkring, och när
jag kommer från jobbet är det ganska
tomt i huvudet, tommare än vanligt *ler*....


Kommentarer
Postat av: Inger

Denna versen gillar jag.,.läser den ofta när jag behöver peppa mig..

Ja nog har man fullt upp när man jobbar heltid..

Men jag tar bloggen i min takt..Jobbet måste ju komma först..och det sociala livet..men sen är det lite kul med bloggen i mån av tid.

Ha det fint..kramkramen.

2009-05-06 @ 19:15:41
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0