Kramar...




Till min kära pappa och min älskade make på deras dag....
Anselm i gott samspråk med pappa Ture när vi besökte
honom på det nya boendet i Farsta......



Tyvärr kan jag inte bjuda pappa på smörgåstårtan, men
mina tankar finns ändå hos min kära far............




Jag har varit med i en utlottning på ingridspottpuri och vunnit 
fina vantar, gissa om jag blev glad, jag som är så frusen om
fingrarna det ska bli skönt med dessa vantar när kylan smyger
sig på....



"Dragningen.....och här stod det Hjördis som får de svarta
med vitt mönster......."  bilderna från Ingrids blogg......





Rosor till team Stefan som nu är i final, gissa om jag är glad
patriot som man är, men nu är konkurensen verkligen hård,
att tävla mot team Olas manskör det blir inte lätt....






Ha nu en bra vecka, själv ska jag jobba två dagar
och börjar med en resa till Yttehogdal igen, i detta
slaskväder, det blir väl som Bambi på hal is....

Kram på er // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Inger

Mysig bild på maken och din far..de verkar ha det fint tillsammans..roligt att du har din far...jag förlorade min för 10 år sedan...Men sånt e livet...

Tårtan såg festlig ut...ha en fin dag..kramkramen

2009-11-08 @ 15:45:11
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Smörgåstårtan ser så jätte god ut.

Vantarna är paketerade nu och skickas imorgon.

Grattis igen

Kram Ingrid

2009-11-08 @ 23:18:39
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0