Körslaget




Så härligt underbart kul att Team Stefan gick vidare det känns
verkligen ända in hjärtat

att lilla Älvdalen, min kära hembygd,
åter har hamnat i hetluften, nu gäller det bara att rösta så länge
Stefan med kör är kvar, rösta så att kontantkortet i mobilen glöder,
jag tror ju inte att dom kommer att vinna, (jomen visst vinner dom,
man är väl lokalpatriot) ja det är i alla fall kul så länge de går vidare,
men åker dom ut så då kommer jag helt klart att lägga mina röster på 
Roger Pontare och hans kör, för jag tror ju verkligen att dom
kommer till finalen, men HEJA STEFAN, vi är ju på min mors sida
släkt med varandra, så visst håller jag på dig och din kör, jag känner
i alla fall till en del av körmedlemmarna, Titti Bergqvist som är med
är ju sambo med mina barns kusin..........



Lördagens dans gick som en dans, jättekul att få svänga sina lurviga
synd bara att det blir så sällan.......

Ja så väntar då en ny arbetsvecka, få se vad den har i sitt sköte,
just nu snöar det så det blir väl att ta det lungt på vägarna...





Ha en bra vecka mina vänner Kram på er // Hjördis





Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning! Håller tummarna för Älvdalen! Minns förra året här Bollnäs vann..då var t.o.m. hunden lila!

Kramen!

Ragnvi

2009-10-12 @ 04:29:52
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0