Nej se det snöar....


 

Inne sprakar brasan så gott,
och ljusen brinner så vackert....


skönt att  sitta inne och drömma sig bort...




själv ska jag slöa framför TV i kväll och titta
på programmet "Det stora äventyret"....

Ovädret ute satte stopp för den plan jag hade 
tänkte nämligen åka till Sveg för att lyssna
på ett föredrag om "Fibromyalgi" men det
får vara vill inte ut på vägarna i mörker
och snöyra......







skönt att sen krypa ner hos min kära och hoppas
på en god natts sömn, för att vakna utvilad till
en ledig dag, det känns bra när snön nu yr
omkring utanför knuten....

                       
              


    
sov gott mina kära vänner kram // Hjördis


             


kanske kan jag göra en snögubbe i morgon....

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej Hjördis



Jag gillar inte snö alls, det var bra att du sstannade hemma och inte gav dig ut på vägarna i det här väglaget.



Hoppas att Du får en fin kväll och en bra vecka framöver, sköt om Dig och hälsa Din gubbe.



Kram

Nilla

2009-10-06 @ 20:12:59
URL: http://www.blankatorpet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0