Ny dag...




Och god förmiddag, önskar alla en bra dag...










Kram // Hjördis

Hörde den här sången i dag och
den väcker minnen hos mig

tillbakatilligåremilsigfidsson


Älskar den här sången och mina tankar
går till min vän Marianne  som nu är en
änglamamma, det var av henne jag fick
den här sången för ett antal år sedan,
jag saknar verkligen Marianne, saknar
hennes kloka ord hennes fina sätt att trösta,
trots att hon själv inte var stark så delade
hon med sig av hela sitt hjärta, jag går ofta in
på hennes sida som ännu finns kvar, där finns
många fina sånger att lyssna på och många
kloka ord att läsa samt fina sidor att se på,
på Marianns sida får jag tröst trots att min vän
inte finns kvar här på jorden, Marianne är nu
tillsammans med sin älskade son Peter som så
tragiskt omkom i en bil olycka...


Kommentarer
Postat av: Inger

Tack,,vilken underbart fin låt,,måste lyssna en gång till...tror inte jag hört den tidigare..Något att lägga på minnet...

Ha en bra dag själv..kramkramen till dig..

2009-10-22 @ 12:48:02
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Nanna

Den sidan ska jag titta på, men först vill jag önska Dej en härlig fredag. Kram

2009-10-23 @ 14:09:50
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: Ewacarin

Jag gick in på Mariannes sida. Den är otrolig vacker liksom låten med Emil.

Vill bara önska dig en trevlig helg. Hoppas du kan njuta av den.

Hälsningar

/Ewacarin

2009-10-23 @ 19:49:02
URL: http://echolmqvist.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej



En jättefin sida är Mariannes som jag har bland mina favoriter. Låten är fin och Emil har jag som vän på Facebook, han är en trevlig person. I morgon börjar ju dansbandskampen igen, men dom som är bäst har ju redan vunnit, ha ha. Jag tror ändå att programmet blir jättebra, egentligen tycker jag att det är ganska kul att jurymedlemmen, Thomas Deutgen är boende här i Blekinge, jag känner honom inte personligen men vet att han är sambo med en flicka som är uppvuxen i grannhuset här i vår lilla by som består av ca 200 invånare.



Jag önskar Dig och Din sambo en riktigt trevlig helg!



Kram från Nilla

2009-10-23 @ 23:49:05
URL: http://www.blankatorpet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0