Lediga dagar, skönt...






Riviera mitt i skogen......





Vacker natur...





Härligt med strömmande vatten.....






Vi har varit på en liten skogstur i dag, det är verkligen
skönt att komma uti naturen, så fridfullt och rogivande....






En vacker skogsblomma, för mig okänd....





Blommande ljung....


För övrigt så har jag inte gjort så mycket denna dag orkar liksom
inte med alla dagar, det känns att man inte är 20 år längre,
men man kan ju unna sig att ta det lungt ibland.

Jag är ju en riktig radiot så hela förmiddagarna på
lördagarna går åt att för lyssna på radion, först
är det repris på Da Capo, sen är det Ring så spelar vi
och sist men inte minst Melodikrysset....

Hoppas ni alla haft en härlig dag...

Kram // Hjördis





Kommentarer
Postat av: Nanna

Fina bilder,Hoppas allt är bara bra. :)

2010-08-08 @ 01:39:09
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/
Postat av: susanne

Underbara bilder och vilken fin och orörd natur. I naturen kan man ju hämta kraft och styrka och bara koppla av, vilket du ju gjort.

Ha det gott min bloggvän

önskar Susanne

2010-08-08 @ 15:28:56
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0