Vilodag....






Skönt att bara vara, i helgen blir det att
skriva för vårt lokalblad som vi ger ut
en gång i månaden, vi skriver om det mesta
gör reportage, vi har månadens profil,
grattishälsningar till salu annonser,
månadens rosor, matrecept m. m.

Detta är mitt stora intresse, vi är tre
personer som håller på med det här, och
det är jag som färdigställer "H-Bladet"
som vi kallar det, sen får vi det tryckt
på kommunen i Sveg....








Ha nu en riktigt skön helg mina vänner....










Kram // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Agneta

Hej!

Tack för besök!

Läste om dina problem med jobb/AF/A-kassa m.m.

Det är inte klokt så dom håller på. Är man inte sjuk så blir man ju av sådant velande.

Min dotter befinner sig, som så många andra i samma situation och det är inte kul när man är ung.

Trevlig helg!

Kram, Agneta

2010-02-06 @ 20:17:12
URL: http://www.agnetas.name
Postat av: Nanna

Va kul det låter med ett lokalblad ! Ha det bra ! :)

2010-02-06 @ 23:11:59
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0