Award






Jag har fått en award av gunilla Tack så mycket!


 När man får den så ska man skriva sju saker om sig själv
 samt ge den vidare till sju andra och länka till dem. Sen ska man
lämna ett meddelande till dessa sju och tala om att de fått awarden.
Man ska också länka till den man fått den av, och det har jag redan gjort.


Jag älskar min man mina barn & barnbarn...

Jag gillar att blogga...

Jag gillar att dansa.....

Jag gillar att sjunga och spela cittra...

Jag gillar så klart Lars-Kristerz....

Jag lyssnar ofta på andliga sånger....

Jag tycker om att vara kyrkvärd....


Jag skickar awarden vidare till

chris
 som efter Gunilla är min andra bloggvän och som har hjälpt mig mycket
med allt som jag inte förstått vad det gäller hemsidor & blogg.....

 inger
 en trogen bloggvän och som alltid återkommer till min blogg....

ingrid
härlig nyfunnen vän här på bloggen, även hon tittar in som oftast hos mig...


blankatorpet
 trogen bloggvän med så fina bilder på bloggen


doje
härlig positiv bloggvän på Island som återkommer
till mig med jämna mellanrum


också här en härlig bloggvän som alltid är positiv och glad
evacarin


sist men inte minst till min vän som också är
en av mina trogna bloggvänner
lotta


Tyvärr var det bara till sju stycken som man skulle ge
en Award jag får ge till någon annan nästa gång.....


men här kommer ändå en till härlig bloggvän som fått min award,
jag kan bara inte låta bli att ta med henne
honkytongangel







Kram // Hjördis



Kommentarer
Postat av: Doris/doje

Tack så mycket ! Man blir alltid lika stolt när man får sådana utmärkelser ;0).

Får ta mig lite tid men det kommer, värst att jag inte jobbar nattpass i natt, så fint att ha något sådant att pyssla med då.

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2010-01-28 @ 17:59:20
URL: http://blogg.passagen.se/doje/
Postat av: Ingrid ♥

Oj vad du är gullig.

Jag får lägga in den så fort jag kan.

ska bort nu om en liten stund.

En stor bamse kram till dig så länge.

Kram Ingrid

2010-01-28 @ 18:06:46
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Nanna

Du är en riktig Gullestrumpa !! TACK !!!

2010-01-28 @ 19:15:18
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0