Hemkommen...



Hemma igen efter en välbehövlig minisemster....

Vi har haft fina avkopplande dagar, med vackert väder
ska lägga in en del bilder sedan....

Så är vardagen ikapp oss igen, vi har tyvärr fått
ett par tråkiga besked igen, en av mina kusiner
endast 39 år gammal har slutat sin vandring här
på jorden, samma dag som det hände så somnade
även min faster in, så före och efter min dotters bröllop
så är det två jordfästningar.....

"Sorgen och glädjen vandra tillsammans"



Kram // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Gunilla

God morgon Hjördis!

Tack för ditt fina vykort från Östersund!



Jag är ledsen för all tragedi som drabbat dig och din familj. Livet är inte rättvist alla gånger. Inte när de unga tvingas gå före.



Sorgen och glädjen går verkligen hand i hand...

Låt glädjen över din dotters bröllop ta övertaget.



Kram Gunilla

2010-07-07 @ 09:11:11
URL: http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/
Postat av: Doris

Beklagar sorgen, tur att ni får en glädjestund också ...

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2010-07-07 @ 22:43:30
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0