Minisemester




Hamnen i Badhusparken Östersund





Som tur var så var dessa lejon bara uppstoppade





Tjena kompis,  Alpackan mumsar på färskt gräs





Här känns det betryggande att staketet skiljer oss åt





Lejonkungen, mäktig och respektingivande





Ståtlig fjäderdräkt





Hur liten som helst men dock världens giftigaste groda






Många vackra vyer har vi sett





Och många vackra kyrkor, här Myssjö kyrka






Min kära Anselm på promenad i Persåsens fina parkanläggning





Mysiga stugor med mycket bra standard





Rönnen står i full blom





I sin enkelhet en vacker prästkrage


Vi har verkligen haft en fin resa i Jämtland,
hela fjällvärlden är ju helt underbar, jag älskar
den här naturen med allt vad den har att erbjuda










Jag återkommer efter helgen,
åker nu till Älvdalen för att  gratulera min dotter


Ha det gott mina vänner







Kram // Hjördis


Kommentarer
Postat av: susanne

Vilka fina bilder från ett härligt och ett mycket välkänt Jämtland för mig.

Välkommen hem när du grattat dottern.

kram Susanne

2010-07-09 @ 21:09:52
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Så många fina bilder du bjuder på!

Hoppas din helg blir skön!

Kram Gunilla

2010-07-10 @ 20:38:08
URL: http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0