Musik





bachair







tillbakatilligår






intågisommarhagen






Jag har hört om en stad


Mitt hem bortom bergen


Sång av Hjördis med ack. av Anselm & Allan





torkelselin

barnatro

jag är så glad att jag är bekant med Torkel
har även sjungit tillsammans med honom vid
ett par tillfällen där vi också ackompanjerats a
av Sone Banger, jag har även gjort
"Musik i sommarkväll" tillsammans med Sone
vilket var i Voxna kyrka i Hälsingland.

sonebanger

Dessa två personer är helt underbara och som
verkligen delar med sig av sång, musik, budskap och glädje




Kram // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack fina Hjördis för underbar musik.

Jag är ju från Jämtland och när min mor begravdes spelades Intåg i sommarhagen

Är det ok om jag lånar en del av dina låtar till min blogg.

Ha det bäst och njut av sommaren och speciellt där du bor.

kram Susanne

2010-06-29 @ 10:29:33
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Kramar till dig min fina vän...

2010-06-30 @ 13:39:05
URL: http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0