Minnen....






Tittade i min e-post där jag sparat en del för mig
 värdefulla hälsningar hittade den här fina tavlan
som jag fick för exakt 5 år sedan, nästan på
dagen nämligen den 7 mars år 2005...

Minnen av en kär bloggvän som jag verkligen saknar

marianne

som nu sedan flera år är en änglamamma och
jag är säker på att hon tar hand om alla änglabarn
som hon har runt omkring sig

Hennes hemsida ger mig stor tröst där finns så
mycket fint att se och så många tänkvärda ord
att läsa underbart fin musik att lyssna på...
jag är glad att hemsidan ännu finns kvar...

Riktig förtvivlan har inget tal,
sitter där bara;mal och mal;
Riktig förtvivlan har ingen gråt
gråten befriar - efteråt.

Kram // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Jag vill ge dig en uppmuntran för din vackra blogg.

Den finns att hämta hos mig

Kram Ingrid

2010-03-10 @ 20:32:16
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Vill ge dig lite Sunshine :) Titta in hos mig.



Kram Gunilla

2010-03-11 @ 18:06:19
URL: http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0