Solsken.....






I dag har vi ett strålande vackert väder solen skiner från klarblå himmel
men det blåser tyvärr lite snålt, jag ska ta i tu med dammvippa och trasa...
Har kollat på nya tapeter för köket nästa vecka får jag hem dom då blir det att
klippa och klistrauppåt väggarna ska bli kul att förändra lite till våren..
Har även beställt och fått hem nya gardiner...










Det ordnar sig nog med sysselsättning några månaderockså, jag ska vara på
terapin på vårt servicehus häri Lillhärdal, har varit där förut och trivs så bra där,
jag gillar ju det här med terapiverksamhetså det ska bli roligt att få vara där ett
tag igen och framförallt få träffa dom som går på terapin...








Kram // Hjördis



Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Så härligt att få tapetsera om nu så här till våren.

Kram Ingrid

2010-03-04 @ 19:47:39
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0