Slut på veckan....

 




Vyer från vår resa till Boggsjö....det var en strålande dag i den vackra
Jämtländska naturen, vi tog det lungt, fikade, handlade på dollar i Svenstavik
åt god mat på Åsarnas Skicenter, och jag hade sån tur så jag fick se min idol
Tomas Wassberg, det är ju han som äger Skicenter i Åsarna....






I dag är det grått med dimma och endast sex grader varmt....
men det sprakar så gott i vedspisen, så det får bli en
lugn och skön dag inomhus.....


Tänder ett värmande ljus.....





Kram // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej Hjördis



Tittar in på Din blogg, jättefina foton.



Önskar Dig en jättefin helg:)



Kram från Nilla<3

2010-10-08 @ 19:11:24
URL: http://www.blankatorpet.blogspot.com
Postat av: Doris

Tittar in för att önska dig en skön helg, själv jobbar jag tre nätter i rad, fint ;-).

Sköt om dig !

Kram, Doris

2010-10-09 @ 01:57:50
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0