Slut på 2011





Ett år har redan gått så fort tiden går
ett år där jag mist min kära far men också
en kär faster, syskonen Ture och Margit
fick följa varandra till den eviga vilan
med bara några månaders mellanrum
men jag vet att vi kommer att få
träffas igen......



 I dag begravs en  mycket god vän
som jag hade när jag bodde i Hälsingland
tyvärr så drabbades han av sjukdom
och blev endast 64 år, mina tankar går
till hans barn med familjer.......


Fick en mycket fin bok i julklapp av
 min kära Anselm där det står
mycket änkvärda citat bl.a

"Vår kärlek är som duggregn, som faller mjukt
men som gör att floder svämmar över"

"Kärlek tröstar som solsken efter regn"




Ha det gott mina vänner





Var rädd om er och om varandra
så länge ni får vara tillsammans....





Kram // Hjördis


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Gott slut och Gott Nytt År!



KRAM

2011-12-30 @ 14:57:36
URL: http://gunillasblogg-gunilla.blogspot.com/
Postat av: Doris

Så trist att du mist så många kära under året , hoppas att det nya året blir mildare mot dig ...

GOTT NYTT ÅR !

2011-12-31 @ 04:37:52
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0