Tragedi.....

 
Man från Härjedalen hittad död på hotellrum i Stockholm
En 64-årig man från Härjedalen hittades
död på sitt hotellrum i torsdags morse. Polisen har inlett en förundersökning
och utesluter inte att det kan röra sig om ett mord

Mannen var på väg hem till Härjedalen efter att ha semestrat utomlands.

Han övernattade på hotellet i Stokholm - där han hittades av städpersonalen

på sitt rum på torsdag morgon.

Ambulanspersonal tillkallades och återupplivningsförsök gjordes på plats,

men mannens liv gick inte att rädda.

  - Kroppen konstateras då ha avlidit på ett något märkligt sätt, säger Dan Boija,

kriminalkommissarie vid Länskriminalpolisens våldsektion i Stockholm.

Kroppen har obducerats, men dödsorsaken är fortfarande oklar.

Kroppen har utsatts för yttre våld och det är anledningen

till att utredningen dragits igång.

  - Vi ska så snart som möjligt komma fram till vad vi har på vårt skrivbord.

Är det en tragisk olycka eller är det ett mord.

Vi jobbar för att försöka få någon slags klarhet, säger kriminalkommissarie Dan Boija.

Polisen jobbar vidare med den förutsättningen att det kan vara ett mord

 

 
Fruktansvärt det som hänt om personen i
fråga också är bragts om livet, jag har
haft honom som kontaktman på AF
bl. a när jag kom hem från Rehab Center
då tog han hand om mina frågor ang.
min sjukpension, en mycket snäll och
försynt människa, det känns overkligt,
jag har mött honom i Sveg var dag när
jag varit ute på lunch..........
 
 

Kommentarer
Postat av: Agneta

Men usch då så hemskt! Det är alltid värre när man känner personen i fråga och detta låter mycket märkligt. Men kanske han fick en helt naturlig död. Hoppas att det var så.
Kramar om dig vännen i din sorg!
/Agneta

2012-07-04 @ 19:28:57
URL: http://www.agnetas.name

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0