Dax för sorti på jobbet.....

 
Sista dagen närmar sig det känns i både hjärta
och själ jag har ju trivts så bra med det här jobbet har
passat mig perfekt med tanke på min "fibro" men tyvärr
så blev de tinte förlängt, nu är det AF som gäller
från 2 juli, känns osäkert och ovisst för nu vet man
inte vad för jobb man kan åka på......
 
 
 
När jag ska lämna tillbaka id-brickan då
kommer tårarna att trilla eftersom jag vet
att det då är definitivt slut och jag ska inte
tillbaka till mitt "lilla kontor" i arkivet mer......
 
Kram // Hjördis
 
En av mina älsklingssånger med Emil Sigfridsson
tycker den passar så bra just nu......
 
tillbakatilligår 
 

Kommentarer
Postat av: Inger

ja avsked är alltid jobbigt..sorgligt när du verkar ha gillat jobbet oxå. Hoppas du finner något annat som passar.
Fin sång..Lycka till på AF...kramen till dig.

2012-06-28 @ 22:16:17
URL: http://IngerEmKsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0