Juli månad......

 
Dagarna går en och en tyvärr inte något vidare väder
men har i alla fall fått en del gjort inne har bl.a städat
en del diskat alla glas i barskåpet och för övrigt putsat
hela bokhyllan samt torkat väggarna i tv-rummet som blir
ganska sotiga under vintern pga att vi eldar i kamin.....
 
 
Har nu skickat alla papper till a-kassan återstår att
se vad dom tar för beslut förhoppningsvis kommer
jag in i en ny a-kasseperiod men tyvärr så dröjer det
innan jag i så fall får någon ersättning läste just
i info. som jag fått att utbetlaningarna är den 24 i
varje månad vilket innebär att jag inte får ersättning
förrän i augusti.... ja det måste ju gå......
 
 
Kram // Hjördis
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vädret ja det är ingen sommarvärme precis,,,man får hitta på annat...hoppas du snart får besked om a-kassa....ha en bra dag..

2012-07-11 @ 10:23:09
Postat av: Agneta

Hejsan, Hjördis!
Detta med A-kassa ska då inte ta så lång tid för vad ska man leva av? Tänker på alla dessa ensamma människor som får gå utan pengar, vansinne.
Hoppas att du kan få eller ta ut förtidspension så att du slipper allt detta strul.
Kram, Agneta

2012-07-15 @ 18:09:00
URL: http://www.agnetas.name

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0