- 25




                          I dag ska vi medverka i Pingstkyrkan och
                               sjunga de gamla kära sångerna...

    Önskar alla en bra dag där ute i cybervärlden Kram // Hjördis

                    LÅT MIG FÅ TÄNDA ETT LJUS

                             Låt mig få tända ett ljus

                             tända det bara för dig

                            Färga din värld röd och klar

                            se hur du glittrar till svar.

                            Ute går natten till ro,

                            bygger en gnistrande bro

                            Fram till vårt festglada hys,

                           där jag vill tända ett ljus

                           Ett ljus för bara dig och mig

                           Ett ljus för bara dig och mig


                           Låt mig få tända ett ljus

                           värma dig om du e kall

                           Nynna en sång som du kan

                           se hur du ler lite grann,

                           Stjärnklara midvinterkväll

                           lägger sin snömjuka fäll

                           Intill vårt festglada hus

                           där jag vill tända ett ljus

                           Ett ljus för bara dig och mig

                           Ett ljus för bara dig och mig


                                


Kommentarer
Postat av: Inger

åhhh, Hjördis, jag får ståpäls när jag hör att du ska sjunga den sången, Den är bara såå fin...

Stor lycka till och ha en fin dag..

Kramen till dig..

2008-12-09 @ 11:12:51
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0