Ängeln




           " Må en ängel från det höga rosor strö i dina spår.
          Och må aldrig från ditt öga falla någon sorgsen tår.
        Ett litet minne jag dig ger. Må lyckans ängel giva mer.
 "

         Till mina kära bloggväner med varma kramar // Hjördis

                               


                       Tänd ett ljus och låt det brinna
               låt aldrig hoppet försvinna det är mörkt nu
                            men det blir ljusare igen

                        Tänd ett ljus för allt du tror på
                       för den här planeten vi bor på
                        tänd ett ljus för jordens barn


                                       
iren-karin

Titta gärna in på sidan ovan här, en mycket fin sida som
                            min vän Iren-Karin i Norge har


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilken underbar dikt!

Kramar tillbaka till dig!

Lotta

2008-12-04 @ 20:34:48
URL: http://blogg.passagen.se/lottaolsson/
Postat av: Gunilla

Tack för dina alltid så gulliga inlägg!

Ann har numera lösenord till sin blogg men jag har gett henne din mailadress så hör hon nog snart av sig.



Kram din bloggvän Gunilla

2008-12-04 @ 22:51:21
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0