Ensam hemma...




       Tomt i huset min kära man kommer hem i morgon.
        och det är första gången som jag ska sova ensam
         hur nu det ska gå, antagligen blir det att jag sitter vid 
                      datan större delen av natten.........
      den här sjuktransporten som min make ska få ska vi bara 
      inte tala om jag har formligen bott i telefon ett helt dygn,
           antagligen blir det en "Lex Maria-anmälning"

Jag är totalt tom i huvudet av allt ringande och sedan ensam bilkörning
i ca 25 mil, nåja jag kom hem till slut, sista  åtta milen var besvärliga pga
                                     nysnön som kommit....

Jag ska nu ladda inför kvällens dansbandskamp, knepigt att sitta
här ensam och titta på detta program, jag vet ju så klart vem jag
ska rösta på ............

                    Ha det gott min vänner kram på er // Hjördis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0