Tänkvärda ord inför Nyår





Tillägnad alla som bär sorg i sina hjärtan och själar

Några sörjer i tysthet ~ Andra mer öppet.
Ingen sorg är den andra lik ~ Ändå samma tårar att bära.
Ömma hjärtan som brister ~ Empati ger tröst åt sargade själar som gråter.
Sörjande hjärtan smärtar ~ Ger ändå styrka åt själen.
Sorgen har blå nyanser ~ Tårarna som silver mot frostnupna nätter.
Minnen tröstar i sorgsamheten ~ Vi glömmer aldrig.

~ ~ ~ ~ ~ ~

Jag känner med Er Alla och Ni finns i mina tankar för
jag vet vad ni genomgår eller gått igenom.
Vet också att Ni är många som bär sorg i Era hjärtan.
Vi kommer ut på andra sidan ur vår sorg.
Men med ett annat slags hjärta och en annan slags själ.
TrösteKramar.



Hittade dessa tänkvärda ord hos en av min bloggvänner

ninacian


Kram till er alla // Hjördis

Kommentarer
Postat av: britten

Önskar dig ett gott slut och ett gott nytt år

2008-12-30 @ 19:08:56
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Inger

Ja den var fin..

Hoppas att ni får en trevlig helg..

och

Ett Gott Nytt År!

Stor kram till dig...

2008-12-30 @ 21:54:29
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Marie-anne Thörnström

vilka fina ord . jag önskar dig ett gott nytt år. kram från Marie-anne mamma till marcus 82-02 alltid älskad alltid saknad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0