Tänkvärt...




Var rädda om varandra. Berätta för folk som du
älskar att du faktiskt gör det, så ofta du bara kan.
Ta vara på dagarna ni har tillsammans,
du vet aldrig när det är försent......


Vi har fått oss en tankeställare under dessa
dagar lördagen före jul fick syrrans sambo
en stroke, dock inte så stor men med det
tryck han hade så kunde det ha slutat
hur som hellst............

             





"Älska mig mest när jag förtjänar det minst,
för det är då jag behöver det mest."


"Kärleken är så förunderligt stark,
kuvas av intet i världen.
Rosor slår ut i den hårdaste mark,
som sol över mörka gärden.
Mitt hjärta är ditt,
ditt hjärta är mitt,
och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din,
din lycka är min
och gråten är min när du gråter.
"


Var rädda om er och om varandra

                 Kram // Hjördis


Kommentarer
Postat av: britten

ja livet är skört..vi får ödmjukt vara tacksamma så länge vi får vara med..kram

2008-12-27 @ 15:57:49
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0