Blåser in på bloggen i dag....

     Min favorit är ju utan tvekan Nalle Phu


För övrigt lungt i byn.....

I dag är det jobb som gäller, vi ska spela bingo
i dag det gillar gamlingarna.....

När jag kommer hem så ska jag försöka fixa scrabboken
till lillsyrran med tanke på att hon fyllt 50, eftersom vi ska
träffas i Älvdalen i helgen så blir det lämpligt att uppvakta henne
då, vi blir 25 personer som ska samlas på hotell Älvdalenoch
äta & dricka gott.......

Det ska bli kul att träffas alla på samma gång, mina barn, barn/barn
syskon, syskonbarn,en kusin med familj samt min morbror och hans
fru och att par av våra goda vänner som också är från Älvdalen...

Jag och mina syskon med män har hyrt på campingen i
Älvdalen, hoppas bara att vädret blir bättre....

Ha en bra dag     Kram på er // Hjördis

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hoppas att vädret är med er och ni får det skönt när ni är iväg!

Kram Gunilla

2008-06-24 @ 23:40:06
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0