Brev till FK





Angående ansökan om bostadsbidrag som vi
fick bakläxa på..... har nu kopierat våra tillgångar &
skulder samt skrivit ett brev till Fk
Det är minsann inte lätt för oss som lever på små
inkomster att göra sig hörd och få någon hjälp
man ska deklarera för alla utgifter in i minsta detalj....
det är ju lite knepigt hur samhället äer uppbyggt,
en del får skyhöga fallskärmar och en del ska knappt
klara sig månad för månad....
Ja vi har ju tak över huvudet/mat för dagen, men maten
& räkningarna är ju lika kostsamma även för oss
låginkomsttagare/arbetslösa/sjukpensionärer & pensonärer

Ha det gott trots allt där ute i cybervärlden

Kram // Hjördis

Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej



Hoppas verkligen Ni får bostadsbidraget, jag vet av egen erfarenhet hur svårt det är att leva idag, gubben går på A-kassa (65 %) och jag är sjukpensionär, det är svårt att få det till att gå runt även om man sparar in på allt så mycket man kan. Ikväll skall du väl titta på "Dansbandskampen" igen, det skall jag i alla fall och jag skall naturligtvis heja på de fina pojkarna i Larz Kristerz. Hoppas att Du och din man får en bra och fin helg.

Kram från Nilla nere i Blekinge

2008-11-22 @ 12:51:46
URL: http://www.blankatorpet.blogspot.com
Postat av: Inger Rozen-Chintoh

Även jag håller tummarna!Fin blogg det här!

2011-01-19 @ 11:30:08
URL: http://chintohs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0