Slö dag....



I Novemberkylan så skickar jag er ett kort som jag tog i somras när det var
varmt och skönt, kan behövas denna kyliga dag.......

Har inte gjort så mycket än i dag, har lyssnat på webbradion i tre timmar
nämligen Radio Dalarna som har haft sitt förmiddagsprogram från
Älvdalen där de varit hemma hos Lars-Kristerz, härligt att lyssna på
dem särskilt som jag känner en del av killarna i bandet......
Enligt all e-post som kom in under programmets gång så har de tydligen fans
och lyssnare över hela landet tom från grannlandet i väst kom det hälsningar....
ja det är väl bara att fortsätta rösta på lördag, det spelar ingen roll hur dyr
min telefonräkning blir bara de går vidare vecka för vecka........

Ha nu en fortsatt bra dag och kram på er // Hjördis

Kommentarer
Postat av: Ellis

Småkyligt här uppe också, solen tittar dock fram lite nu! =)

Håller på med album emellanåt också, men just nu mest kort. Ska lägga ut bilder på ett minialbum senare, har bara inte hunnit med det ännu!

Ha en bra dag!

Kram

2008-11-12 @ 12:53:40
URL: http://blogg.passagen.se/paltbarn
Postat av: Inger

Ja det blir spännande nu på lördag och se hur det går för dem...Fin solros,, lyser upp nu i novembermörkret,,

Kramen till dig,.,.

2008-11-12 @ 19:30:43
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Ninni

Vilken varm och skön bild i höstrusket. Snorhalt här idag så bilarna kryper ner för backen vid vägen en bit härifrån.

Visst är det kul med Larz-Kristerz. Jag följer programmet lite sporadiskt.

Ha det gött hos dina små älsklingar.

Kram.

2008-11-14 @ 13:53:26
URL: http://ninni1960.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0