Snöväder.....




Vacker bild på vägen hem från Älvdalen hällarna var isprydda och
skiftade i olika färger.....



Väglaget skiftade verkligen på min resa fram/åter Lillhärdal/Älvdalen......



Ömsom snö ömsom is på vägen, det var ganska så halt så det är
ju bara att hålla tungan rätt i mun och köra med insidan av huvudet
en sådan här gång och hoppas på att alla andra också gör det....




Love har fått syn på något spännande..........



......kanske kollade han in storebror så att han la pusselbitarna rätt....

Ha en bra dag i snö/slask vädret, själv ska jag ta hand om tvätten,
på em ska vi stå för kaffekokningen på bingoträffen på SPF....

Kram // Hjördis

"Att bli uppskattad att någon visat att jag dög att i
vardagen få klapp på axeln för en sekund jag flög!

Att bli bekräftad speciellt av sin boss mitt ego  
stärktes redo kreativiteten kasta loss!

Att ta ut svängarna beredd till ansvar fullt ut
ett uppmuntrande ord jag hittat hem till slut!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina vinterbilder, och fin dikt..Barnbarnen är ju bäst förstås...



Ja det ligger något som heter Ortopediska Huset på Drottninggatan 99 Stockholm, det är ju mitt innerstan tel 08 312020.. Tittat i Vår Vårguide,, måste nog vara det.. Det är ju lätt att hitta till..

Önska honom lycka till,. sina knän är ju så viktiga..Ha en fin dag...kramkram till dig...

2008-11-18 @ 09:39:14
Postat av: Inger

Ja det är jag i kommentaren här över,, vet inte varför mitt namn kom bort....Tjingeling...

2008-11-18 @ 09:41:12
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0