Jobbig dag


 



I dag har det inte blivit något gjort....
mina muskler och leder bara värker
och jag blir så irriterad på mig själv för att
jag inte orkar göra något, men det är ju bara
att aceptera och försöka göra det man kan....

Vädret är grått kallt & blött och det gör ju inte
saken bättre för värken......

i kväll blir det väl att sitta vid kaminen och
elda samt ta fram strumpstickningen....

Ha en fortsatt bra kväll

Kram // Hjördis

Titta gärna in på min nya hemsida nedan
och skriv en hälsning i gästboken....

tussestinashemsida





               Tänder i dag ett ljus för Rickard

Mina tankar går i dag till   Gunilla,  och hennes familj


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för din omtanke! Tack för att ha en vän som Du!

Kram Gunilla m. familj

2008-10-20 @ 18:23:07
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/
Postat av: lotta

Massor av kramar till dej. Hoppas värken snart ger med sig.Lotta

2008-10-21 @ 19:33:01
URL: http://blogg.passagen.se/lottaolsson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0