Östersund nästa






Kramen till er medan jag är borta några dagar,
jag ska följa maken på ortopeden i Östersund
Jag har bokat 2 hotellnätter så vi ska ha ett par
mysiga dagar i stan och bla träffa makens
barnbarn som pluggar där och som nu fyller
18 år medan vi är där...............

"Längst ner på sidan kan ni gå in och
läsa om Bönmåndagen"




       Best Western Hotell där vi ska mysa och ha det bra



                   Härligt fina rum med god service...........
                  så här ska vi nog trivas och må gott







                         Reportage i Länstidningen  14/10
Om ni går in på sidan nedan så ser ni på den övre bilden
bakom damen till vänster en liten snutt av mig & Anselm
 
Bönmåndag - den finns bara i Lillhärdal
 LILLHÄRDAL LT
Bönmåndagen firas bara i Lillhärdal i hela landet. Affärerna är stängda, skolbarnen lediga och i kyrkan är det högmässa.  Läs mer...

Ha det gott till vi hörs igen // Hjördis

Kommentarer
Postat av: Inger

Vad intressant, vilka festligheter ni hade förr..

dans och kyrkan, det tänker man ju inte att det kan höra ihop.. men trevligt...Tror nog att jag såg dig och maken, du hade rött och svart på dig.. Viken ära att få vara med i tidningen..

Ha det gott..kram

2008-10-14 @ 18:54:52
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Inger

Hmmm glömde säga, vilket underbart fint hotell och lyxigt rum.. mysigt och trevligt att få lyxa till det lite. kram

2008-10-14 @ 18:57:06
URL: http://ingeremksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0