Onsdag 24/9




Om tre månader är det julafton, tiden går och vi med den.......

Hösten har nu kommit på allvar, vi har klippt ner vissna blommor & buskar
tömt dammen samt plockat in trädgårdsmöbler, jag har börjat dekorera
med ljung & enris i blomlådor och krukor, och det är nu dax att elda i spis
& kamin och tända mysiga små ljus på kvällarn, ta fram en bra bok eller
ett korsord eller varför inte titta på någon bra film. Jag har äntligen skickat
efter min favoritfilm nämligen "Doktor Zivago" samt min favoritserie
"Familjen Ashton" har även jag lånat filmer med syrran så nu har
jag en del att titta på under mörka höstkvällar.....

Tar några dagars paus i mitt bloggande.........

Ni får ha det så gott jag återkommer.........

Kram på er // Hjördis



Citat från min favorit Nalle Puh
   













Olyckshändelser är konstiga saker.
Man råkar inte ut för dem, förrän
man råkar in i dem.


Människor som inte tänker ordentligt har inga Hjärnor;
snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.


Titta in till någon när som helst om du känner för det.
Säger de "Usch, är det du!" kan du ju titta ut igen. 




Kommentarer
Postat av: Inger

Ja tänk vad fort tiden går,, det är en skön känsla när man städat i trädgården, ska göra det i helgen,.. mysiga bilder du visar.

Ha det gott

kram

2008-09-24 @ 19:06:35
URL: http://ingeremksson.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Tack för dina gåvor!

Kram Gunilla

2008-09-25 @ 06:58:13
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0