Skål.....





För mitt tillfälliga jobb, jag börjar på HC den 14 April och
har ett anställningsbeslut t.o.m den 31 Augusti

Jobbet består av att jag ska sortera gamla arkiv, kan ju
vara intressant, hoppas jag klarar det kommer säkert
att kännas i armar & axlar men det ska nog gå bra...

Eftersom det bara är på halvtid så får jag ju bestämma
arbetstiden själv, med tanke på min dåliga sömn så
kan det vara lämpligt att jobba mellan 10 & 16 tre
dagar i veckan, låter väl bra eller hur.........

Jag blev i alla fall mkt vänligt bemött och jag har ju jobbat &
arbetsstränat på HC förut så jag känner ju mig hemma där.....

Lördag ska vi åka till Älvdalen och gratta Jesper som fyller 3 år




Ha det gott i solens varma sken mina vänner .........
 
Kram på er // Hjördis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0