Strålande dag....




Påskbordet är dukat inför Påskaftonsmiddagen......



Påskhönan är på plats med sina små telingar......



Kvasten är laddad, den fick jag av våra goda vänner från Fagersta,
så jag får väl ta mig en tur , både katten och kaffepannan är med
och på den lilla skylten finns destinationen nämligen Blåkulla........



Lilla Missie är redan på väg till Blåkulla men hon har ju missuppfattat det hela,
det är ju på en kvast man ska åka, spelar roll........ kvistar som kvastar......





Ha nu en riktigt bra Påskafton, för det ska vi ha....





Kram på er alla mina vänner // Hjördis




Kommentarer
Postat av: Gunilla

Tack för ditt besök!

Ha en härlig dag!

Kram Gunilla

2009-04-11 @ 12:23:50
URL: http://blogg.passagen.se/pgrrr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0